Doprava a platba
Víme, že nechcete čekat celý den doma a kontrolovat telefon, jestli se vám už kurýr náhodou neozval. Vyberte si proto způsob dopravy, který vám bude nejvíce vyhovovat. Stejně tak s platbou – ať už patříte k zastáncům platby při převzetí, nebo nedáte dopustit na rychlé online platby, vyjdeme vám vstříc.
DOPRAVA
Všechno zboží máme skladem a odešleme vám ho obvykle do 2 pracovních dnů od vytvoření objednávky. O odeslání a všech souvisejících termínech vás budeme informovat e-mailem.
Dopravu můžete mít zdarma při nákupu nad 500 Kč | Platí pouze pro dopravu BALÍKOVNA (při platbě na dobírku účtujeme také doběrečné).
Svůj balíček si ihned po převzetí zkontrolujte – pokud je poškozený, neváhejte s kurýrem sepsat reklamaci rovnou na místě.
1 / Česká pošta
Pro doručení vašeho balíčku můžete využít službu České pošty. Nezastihl vás kurýr na uvedené adrese? Nevadí, pošta uloží balíček na vaší poště, kde na vás bude čekat po dobu 7 dnů. Kurýrovi můžete zaplatit hotově nebo platební kartou. O konkrétním čase doručení zásilky vás bude informovat kurýr pomocí SMS či telefonátu.
- Balíkovna: 49 Kč
- Balíkovna Plus (na adresu): 99 Kč
- Při platbě dobírkou je třeba počítat s příplatkem 30 Kč k ceně zvolené dopravy
- Uvedené ceny jsou včetně DPH
Svou zásilku můžete sledovat na webu České pošty https://www.postaonline.cz/trackandtrace.
2 / GLS
a. GLS Business - doručení na adresu
Pro doručení vaší zásilky můžete využít služby GLS Business. Doručit zboží si můžete nechat například i do práce. Pokud uvedete adresu k sobě do práce, nezapomeňte uvést i název firmy pro snadnější orientaci. Kurýrovi můžete zaplatit hotově i kartou. O konkrétním čase doručení zásilky vás bude informovat telefonicky, nebo pomocí SMS.
- Platba předem: 99 Kč
- Při platbě dobírkou je třeba počítat s příplatkem 30 Kč k ceně zvolené dopravy
- Uvedené ceny jsou včetně DPH
Zjistěte, kde se zrovna nachází vaše zásilka: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek/.
b. GLS shopDelivery - doručení na výdejní místo
Váš balíček si můžete vyzvednout i na nejbližším výdejním místě GLS. Těch je více než 2100. Na výdejním místě můžete zaplatit hotově nebo platební kartou.
- Platba předem: 84 Kč
- Při platbě dobírkou je třeba počítat s příplatkem 30 Kč k ceně zvolené dopravy
- Uvedené ceny jsou včetně DPH
Maximální hmotnost balíčku zaslaného přes GLS shopDelivery je 10 kg. Limit je také pro jeho rozměry. Délka zásilky může být nejvíce 100 cm u výdejního místa. Do boxu je nejvíce 50 cm.
Zjistěte, kde se zrovna nachází vaše zásilka: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek/.
3 / Zásilkovna
Váš balíček si můžete vyzvednout na nejbližší Zásilkovně. Na Zásilkovně můžete platit hotově nebo platební kartou.
- Platba předem: 84 Kč
- Při platbě dobírkou je třeba počítat s příplatkem 30 Kč k ceně dopravy
- Uvedené ceny jsou včetně DPH
Maximální hmotnost balíčku zaslaného přes Zásilkovnu je 5 kg. Limit je také pro jeho rozměry. Součet rozměrů všech tří stran zásilky může být nejvíce 120 cm (tomu odpovídá například zásilka s rozměry 40 × 30 × 50 cm) a maximální rozměr jedné strany zásilky je 70 cm.
Nejste si jistí, jak bude balíček velký? S tím počítáme. Proto, pokud zjistíme, že váha nebo rozměr zásilky převyšují možnosti Zásilkovny, zavoláme vám a domluvíme se na jiném vhodném způsobu dopravy.
Sledujte pohyb svého balíčku na webu Zásilkovny https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani.
4 / Osobní odběr - Nekupto s.r.o.
Pokud to k nám do Šlapanic máte blízko, můžete si Váš balíček vyzvednout osobně. Bohužel nejsme připraveni na platby v hotovosti nebo kartou na místě, a proto je nezbytné v tomto případě zaplatit předem (bankovním převodem nebo on-line platební kartou). Platba dobírkou není možná.
- Osobní odběr: 29 Kč
- Uvedené ceny jsou včetně DPH
POZOR! V případě osobního odběru je nezbytné se předem dohodnout na konkrétním termínu odběru na telefonním čísle + 420 770 112 627.
Máte další otázky k dopravě? Nebo vás zajímá něco jiného? Podívejte se na často kladené otázky.
PLATBA
Zaplatit u nás můžete hotově při převzetí, bankovním převodem a samozřejmě také kartou. Obecné pravidlo, které platí vždy, je prosté – pokud platíte kartou či z účtu, pamatujte, že číslo vaší objednávky je zároveň variabilním číslem při platbě.
1 / Dobírkou při doručení
Objednávku můžete zaplatit až při jejím doručení. V takovém případě bude poštovné navýšeno o poplatek za dobírku. Dobírku můžete uhradit hotově nebo platební kartou (platí jak pro GLS , tak i Českou poštu). Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem.
2 / Bankovním převodem
Číslo našeho účtu je 2601865711/2010, je vedený u Fio banky, a.s. Variabilní symbol odpovídá číslu vaší objednávky. Zásilku odešleme po obdržení platby, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží, aby u vás byla co nejdříve.
3 / On-line bankovním převodem (ComGate)
Balíček můžete zaplatit online bankovním převodem přes platební bránu ComGate. Jakmile dokončíte objednávku, systém vás přesměruje na platební bránu. Z té můžete provést platbu přímo ze svého bankovního účtu. Variabilní symbol odpovídá číslu vaší objednávky. Objednávku odesíláme po obdržení platby. Pokud online platba z jakýchkoli důvodů selže, můžete si vybrat jinou možnost platby nebo zkusit zaplatit znovu.
4 / On-line platební kartou (ComGate)
Svou zásilku můžete zaplatit také kartou online. Při dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu. A pokud by online platba selhala, vyberte si jiný způsob platby, nebo zkusit zaplatit znovu.
Máte další otázky k platbě? Nebo vás zajímá něco jiného? Podívejte se na často kladené otázky .
Každá objednávka je závazná dle našich obchodních podmínek. V případě marného a opakovaného doručování a nepřevzetí zásilky si vyhrazujeme právo na úhradu nákladů souvisejících se zasíláním.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě nepřevzetí dobírky i s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.